piątek, 12 maja 2017

SPIRIT Z DZIKIEJ DOLINY!

Witajcie w nowej aktualizacji moi kochani gracze!
Dziś ( czytaj: trzy dni temu ) dodali do gry.... SPIRIT!!!!!!!!!!

Nie mogłam się doczekać, a jako że niestety albo stety mnie nie było to nie zrobiłam jeszcze aktualizacji... SMUTECZEK :C

A tak ogólnie, to star stable powiadomiło nas o:

☻ Reputacji u Sipit'a!
☻ Możliwości zdobycia za NIEWIELKĄ (aż 700 sc) cenę Spirit'a!
☻ Kidy go już zdobędziemy będzie on od razu posiadał 15 poziom!


 NIESTETY WYSTĘPOWAŁ BŁĄD PODCZAS DODAWANIA SCREENÓW


Oprócz zabawy z naszym Mustangiem z Dzikiej Doliny mam zaszczyt przywitać...

FESTIWAL ZIEMNIAKÓW
U Marleya znajdziecie ciekawe zadanka i tajemniczy wyścig ♥
Aż nie wierzę :D
Taka aktualizacja w jeden dzień?
Zwykle instalacja aktualizacji trwa u mnie ok 2 minuty :D
No a teraz ok. 10 :D
Skończyłam pisać ten post i dopiero teraz się skończyło ładować ☻

No dobrze
Do zobaczenia wkrótce!
Ściskam cieplutko
~ Avis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WRACAM!